Oslo Flyveklubb er en av Norges største flyklubber og holder til på Kjeller flyplass utenfor Lillestrøm. Vi har en godkjent flyskole og kan gi deg opplæring som fører til småflysertifikatet PPL (Private Pilot License). Med dette kan du operere som fartøyssjef på småfly, leie fly i klubben og reise hvor du vil! Ta med kone, venner, barn og reis på tur i småfly. En fantastisk opplevelse.

29 august arrangerer Oslo Flyveklubb informasjonskveld for alle som er interessert i å lære å fly. Her vil våre flyinstruktører fortelle om veien til sertifikatet og Oslo Flyklubb. De vil også svare på alle spørsmål du måtte ha knyttet til fly og flyging.

nez

2 Responses to Har du drømt om å ta PPL og kunne fly småfly selv, eller har du kanskje et ønske om å bli trafikkflyger? Veien starter i Oslo Flyveklubb! Møt opp torsdag 29. august