Vi har mottatt denne hyggelige invitasjonen fra Espen og Guri på Elverum flyplass – Starmoen ENSM.

De har 74 sengeplasser. Det ville være hyggelig om alle ble booket for helgen, sammen med enda flere besøkende fly;-)

HØSTAVSLUTNING

«SEASON ENDING»

Vi vil med dette invitere dere alle til en ”Season ending” 2012 på Starmoen – ENSM – Elverum

Sesongen 2012 har bydd på mange minnerike opplevelser, selv om sommeren ikke har vært helt uten regn, og ustabilt vær. Nå er tiden inne, før vi legger bort termikkpøs, flybriller, grønndress, og flyradio for å samles for utveksling av gode historier, sosialt samvær og fellesflyging.

På Starmoen ligger det flystripe og gresslette klar og venter på fly av alle slag. Vi synes dette er en fin anledning å be dere hit for en sesongavslutning fra fredag 19. oktober til 21. oktober. Det blir matservering og overnatting. Kom gjerne allerede torsdag – vi er her for å ta i mot alle som vil komme på besøk!

Vi håper været støtter opp slik at vi får noen fine opplevelser i den klare, kalde høstlufta.

Fredag, lørdag og søndag flyr vi – vi ønsker å ha så mye fly som mulig i lufta, hvor det kanskje kan være muligheter for å prøve hverandres aktiviteter. Vi håper å kunne ha instruktører tilgjengelig på seilfly, mikrofly og motorfly. Middagen på fredag og lørdag vil sette noen fine rammer for det sosiale og historiefortellinger.

Fra Kjeller kommer Anders med noe som ikke er dagligdags på Elverum. Blir det stor interesse for denne sammenkomsten, skal du ikke se bort fra at Anders tar med noen venner med rare fly…..

Ole Reistad Senter med Guri i spissen serverer deg frokost, lunsj og middag under hele arrangementet. Det er altså ingen grunn til å ta med niste, her får du maten servert på fat.

Overnatting på internat, i hytter og klubbhuset. For de frilufts interesserte er campingplassen også fortsatt åpen.

Priser:
Overnatting fredag-søndag m/fullpensjon: 1250 kr
Hytte fredag-søndag (4-6 personer): 2200 kr
Kost fredag – søndag (for piloter med årskort ORS, medl. EFK med overnatting i klubbhus): 650 kr
Enkeltmåltider: Frokost: 100 kr, lunsj: 120 kr, middag: 150 kr
Sengetøy kan leies på senteret for kr 100,- pr sett.
Startavgift 100kr/fly for helga

Påmelding innen 15. oktober 2012, web: www.seilfly.no alt e-post: ors@nlf.no