Snart er det lokalvalg og de politikerne som velges nå i høst til nye Lillestrøm kommune skal i realiteten avgjøre Kjellers fremtidige skjebne. Vi har lagt hodene i bløtt for å finne ut hvordan vi kan skape et tilstrekkelig folkelig engasjement slik at politikerne må/vil lytte. Vi har kastet oss rundt og satser på en kampanje med utdeling av litt informasjon i folks postkasser. For å få dette til innenfor et budsjett vi kan leve med og helst før det planlagte politiske møte KFK arrangerer onsdag 28/8 må vi ha en massiv DUGNAD!

Mandag 26/8 fra kl 17.00.

Så møt frem store og små, gamle og unge på Kjeller (NRF klubbhytta/hangar) og få servert Pizza samtidig som vi fordeler utdelingsroder.

Vi har trykket opp 5000 flyers og ønsker selvsagt å få delt ut alt sammen mandag kveld så her trengs mange mennesker. Vi (Flyklubbene på Kjeller) har med en hvis rett blitt kritisert for manglende engasjement, men nå har vi sjansen til å vise at vi går «mann av huse» når det virkelig gjelder.

Mvh
Vår Kjeller Flyplass

One Response to Det er nå det gjelder Kjellers fremtid!