Kjeller Sportsflyklubb har som formål å skape aktiviteter, hygge og kunnskapsutvikling innen felles flyinteresse. Vi jobber for å skape aktiviteter som felles flyturer, flytreff og kurs med forskjellige temaer.
<<Meld deg inn>>

– Samvær
– Profesjonalitet ”Good Airmanship”
– Sikkerhet

Vi trenger også din hjelp. For å få til et så godt og bredt tilbud som mulig for medlemmer og gjester, ønsker vi så mange innspill og forslag som mulig.

Send oss en melding med tips og forslag via kontaktskjemaet eller send en e-post til kjellersportsflyklubb@gmail.com

SafeSky:

Kjeller Sportsflyklubb oppfordrer alle sine medlemmer til å bruke SafeSky som et ledd i flytryggingen. SafeSky bidrar til å «se og bli sett» av annen trafikk. SafeSky kan brukes sammen med f.eks SkyDemon, slik at du kan se annen flytrafikk i kartet.
Les mer om SafeSky på https://www.safesky.app/en

Air Sports Live Tracking:

Air Sports Live Tracking er et helt nytt system for konkurranse- og tur flyging. Her kan du følge alle fly som bruker Air Sports Live Tracking på airsports.no eller direkte i APP’en. I kartet ser du fly-reg, track, høyde og hastighet. Du kan også legge til bilde og navn etter ønske. Under konkurranser får du «real-time» oversikt over poeng og rangering av utøverne. I kartet finner du eventer og mulighet for å lage egne konkurranser. Etter avtale kan vi også live-streame eventer og konkurranser.

Det er Frank Olaf Sem-Jacobsen og Espen Grønstad som står bak Air Sports Live Tracking. Vi håper du får glede av dette og har du noen spørsmål er det bare å kontakte de. Happy flying!

www.Airsports.no

Get it on Google Play Download on the App Store