Tirsdag 14. desember 2010 holder Oslo flyveklubb et informasjonsmøte  om privatflygerutdannelse. De skriver:

Har du planer om å ta Privatflygersertifikat for fly? Da er du velkommen til informasjonsmøte hos oss! TID: Tirsdag 14. desember kl. 1900. STED: Oslo Flyveklubb på Kjeller.

Tirsdag 14. desember kl. 1900 arrangerer vi informasjonsmøte om Privatflygerutdannelse. Vi går igjennom krav og opplegg for teori og praksis for å kunne ta PPL(A). I tillegg vil instruktørene vår svare på det meste du måtte lure på om hvordan du kan bli privatflyger. Det er ingen påmelding, så det er bare å stille opp. Har du ytterligere spørsmål kan du kontakte Kjetil Dahlshaug på: kjedahls ATT gmail.com (bytt ut ATT med @) eller telefon 905 58 462.