Det er dessverre meldt en del nedbør til helgen. Vi velger derfor å avlyse den kommende klubbturen.

Torsdag 30/6 – Søndag 3/7 arrangerer KSK felles klubbtur til Elverum flyplass, Starmoen (ENSM). Her har vi mulighet for å fly fra tidlig morgen til sent på kveld, og er en ypperlig mulighet for å bli kjent med andre medlemmer og å få finpusset litt på sine egne flyferdigheter. Vi satser på å få med noen av klubbens instruktører slik at det også blir mulighet for skolens elever å skole disse dagene.
Facebook arrangementet finner du her: https://fb.me/e/3bB5qHKLL

Logistikk: Klubben ha booket begge klubbflyene denne langhelgen. Vi ser på muligheten for å fly shuttle opp/ned og/eller å høre med de andre flyklubbene på Kjeller for bistand med transport flyveien.
Det er selvfølgelig også mulighet for å kjøre opp selv. Det tar ca. 1 time og 30 min å kjøre opp fra Kjeller.
Ønsker du å fly opp/ned send en mail til kjellersportsflyklubb@gmail.com slik at vi får en oversikt over hvor mange som ønsker dette.

Overnatting: Booking gjøres direkte til booking@ors.nlf.no (Vis til medlemskap i Kjeller Sportsflyklubb). På grunn av stor pågang anbefales det å Booke tidlig. Det er fri avbestilling om det ikke er flyvær!
Ole Reistad Senter https://www.olereistad.nlf.no/ holder til på flyplassen og har moderne fasiliteter.

Kjeller Sportsflyklubb har fått følgende priser:

• Rom på internatet kr. 360,- per natt.
  • Tømmerhytte 3 netter plass til 4 kr. 2880,-
  • Sengetøy kr. 110,- pr. sett (Evt. ha med selv)

Bevertning (Om vi ønsker og er 10.stk eller flere:

• Frokost kr. 120,-
  • Lunsj kr. 155,-
  • Middag  220,-

Det er ca. 7km til Elverum sentrum hvor man finner dagligvarebutikker.

Håper så mange som mulig ønsker å bli med disse dagene! Har du spørsmål så er det bare å ta kontakt.

Mvh.
Jonas Rettum / Styret KSK.
kjellersportsflyklubb@gmail.com
Mob: 918 12 017