Praktisk Flyging

Praktisk flyging:

Du får:

• 1 stk. innbundet eksemplar.
  • Elektronisk utgave (e-bok).
  • Oppdatering og nye revisjoner av utgave5.

Pris kr. 120,- / Medlemspris

VIPPS KR. 120,- + e-post til 907 30 408

Åpne boken i Praktisk Flyging

«Praktisk flyging» er utarbeidet av Espen Grønstad i samarbeid med Air Sports Live Tracking, Team IG, Kjeller Sportsflyklubb og Investtech. Dokumentet er kun ment som hjelp/veiledning til den daglige flygingen og kan inneholde feil og mangler. Informasjonen er kun en referanse til andre kilder. Dette er ikke et offisielt dokument, og det er den enkeltes ansvar å ihendeha riktig og oppdatert informasjon, samt nødvendig kompetanse.

Heftet skal gi deg en påminnelse om hva du bør sjekke før en flytur og hvor du finner det. Dette er ikke en lærebok, og det forutsettes at du har satt deg inn i fagpensumet. Flyging et sted vi lærer nye ting hele tiden. Slik er det også med dette heftet. Nye ting blir lagt til og gammelt går ut. Det vil være en kontinuerlig oppdatering, noe som krever mye arbeid. Finner du ting som kan formuleres bedre, bedre grafiske eksempler, eller mangler, er tilbakemelding eneste måte å bli bedre på. Ønsker du å få med din flyplass? Lag en A4-side med kort info. Sendes til Espen Grønstad

Prisen for heftet versjon 5 er satt til kr. 120,-
og dekker kostnad for trykk og produksjon. Prisen inkluderer 1 stk innbundet eksemplar og en elektronisk utgave. Heftet kan sendes per post (Norge) etter forespørsel, for kr 55,-. Da VIPPSES 175,- til 90730408. Boken kan også hentes rundt Oslo / Kjeller Flyplass. Avtal med instruktør.

Prosjektet er selvkost.

Mvh Espen Grønstad