2010 har vært et begivenhetsrikt år. 16. oktober ble Kjeller Sportsflyklubb stiftet. Etter en hektisk periode i november og desember, begynner det formelle nå å falle på plass. Nettsted er etablert. Og det har vært en eventyrlig pågang av ønske om medlemskap. Dette er et engasjement som skal tas godt vare på. I løpet av januar skal medlemslister og innmeldingsskjema i Melwin være på plass. Neste store milepel vil nå være årsmøtet medio mars 2011, hvor vi skal legge opp kursen videre på hvordan vi skal få klubben til å bli akkurat det vi ønsker at en klubb skal være for medlemmene.  Kjeller Sportsflyklubb vil takke for alle gode bidrag og hyggelige stunder i 2010, og ønsker dere alle et riktig Godt Nytt År!