Arvika Flygklubb inviterer alle norske mikro- og motorflygere på Fly-in på Arvika Westlanda, ESKV.

I tillegg til at Arvika har en hyggelig flyplass, kan du denne helgen også besøke Arvikamârten. Traditionell höstmarknad i Arvika med Knallemarknad i centrum 09.00-17.00 samt tivoli vid Tivoliplatsen 10.00-01.00 Flyklubben stiller med transport for alle som ønsker seg en tur til vakre Arvika sentrum! Ta med familie og venner på en Flygende Harrytur! (Systembolaget er oppe til 1500 på lørdager)

PPR og info får du enkelt med en telefon til Sture Andersson tel +46705423191

Vi kommer att ordna korv med bröd, hamburgare och våfflor. Det kommer även att finnas möjlighet att låna vår grill med ved. Det finns möjlighet att hyra klubbstugan med 4 bäddar. Camping på flygplatsområdet är också möjlig men finns också nära flygplatsen utanför Arvika, t ex Ingestrand camping.

Se plakat her: Flyin ESKV